7x52x10

27 augustus 2014

chmkoome’s blog 10 jaar

6 september  – 7 september, n9 Stichting Ruimtevaart Den Haag

 Op 13 juli 2004 plaatste ik mijn eerste post op mijn weblog, op dat moment nog bij XS4all. Op diezelfde datum dit jaar bestaat het blog dus 10 jaar. Ik heb naar aanleiding hiervan een tentoonstelling georganiseerd van kunstwerken van bloggers die ik gevolgd heb en die mij geïnspireerd hebben. Zelf merk ik regelmatig dat ik wordt aangesproken als blogger door mensen die zich er niet van bewust zijn dat ik ook nog beeldend kunstenaar ben. Voor mij is het bloggen in een aantal opzichten een geïntegreerd gedeelte van mijn kunstenaarschap en ik vermoed dat de verhouding kunstenaar-blogger bij velen onder ons organisch functioneert. Het lijkt me interessant dat te tonen.

ruimtevaart-7x52x10-affiche-int

De tentoonstelling vindt plaats in n9 van Stichting Ruimtevaart, Loosduinse weg 9, 2571 AA Den Haag

Die tentoonstelling opent zaterdag 6 september van 16.00 tot 18.00 uur en blijft daarna te zien tot 23.00 u i.v.m de Haagse museumnacht. Zondag 7 september is de tentoonstelling ook nog open vanaf 13.00 en er is een finissage vanaf 16.00 u.

Deelnemers zijn:

 Jeroen Bosch, Niels Post  trendbeheer Sibylle Eimermacher, Annegret Kellner, Jeroen Glas 5 uur Niek Hendrix Lost Painters Dolf Pauw Dolf Pauw Simon Kentgens, Michiel Huijben, Diana Duta Piet Mondriaan Marcel van Eeden cioran Hinke Schreuders Suds and Soda Peter Luining ctrlaltdelete deRook plaatjesblog Bertus Pieters Villa la Republica PJ Roggeband           Weblogement van het Elfletterig Genoodschap Marijn van Kreij  Endless Lowlands Ron van der Ende  Art BBQ Edwin Stolk  Strange MessengerBabette Wagenvoort                                         Life According to a Rectilinear Personality Stephan van den Burg Drawings and Notes Ellen Rodenberg Multi-Impressie Log Kees Koomen chmkoome’s blog

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.