Eindexamen KABK 2016

8 juli 2016

Ja, daar stond ik vanmorgen te wachten op mijn gast om samen het eindexamen van de KABK te zien en toen bleek dat ze alweer aan het opruimen waren. Ik ging er voetstoots van uit dat het tot het einde van de week zou duren en donderdag bleek de laatste dag te zijn. Geen probleem, we hebben ons met andere dingen bezig gehouden, maar ik vond het toch jammer niets gezien te hebben. Bij deze de verslagen van de collega’s die ik volg en die me nog een beetje een idee gaven van wat ik gemist heb:

kabk-2016-04-bas-kaufmann

Bas kaufman: Installatie

 

Villa la Replubbica

Eindexamen Expositie; KABK Den Haag

Geef een reactie

