Greece, Land of Honey

15 november 2015

2015-11-15 Maria Ikonomopoulou

Maria Ikonomopoulou: Bee’s Blessing – 2015

Mulier Mulier Gallery

2 gedachtes over “Greece, Land of Honey

  1. Beste Kees (hm…of toch een *C*?), het wordt hoog tijd om eens duidelijk te zeggen hoe veel waardering ik heb voor je blog. Ik kom er allerlei zaken door op het spoor die ik anders niet gekend zou hebben, ook in het buitenland waar de boze buitenlanders wonen. Als iets me interesseert klik ik door en zie dan meer. Veel dank, vervult in behoefte.

Geef een reactie

